Translate

viernes, 1 de febrero de 2013

ENTRENAMENT AMB CARLES CASTILLEJO

Com va vaig comenar a l´entrada anterior, calia en aquest blog fer esment del canvi d´entrenador per la Marató. Des que vaig iniciar la preparació per la de Barcelona de fa 4 anys, estava amb el club de Runnersworld Barcelona. Inicialment era un grup força reduit. Recordo el sprimers entrenaments els dissabtes i no passavem dels 7 o vuit. AMb ells vaig començar de manera seriosa a preparar-me per la Marató de Sant Sebastià. El meu preparador va ser en Marc Hurtado, un veritable crack, prim i llargarut, amb un trot elàstic i elegant, que corria de tot, però sobretot triatlons. Vaig seguir aquella preparació i vaig aconseguir l´objectiu: 3 h 30´. Després, sense un objeciut clar en el futur, vaig continuar anant als entrenaments, però de manera discontinua a llarg dels mesos. Els grup es va anar fent més i més nombrós. El darrer any, on jo ja preparava la Half de Calella, s´havien de fet creat dos grups, un de debutants i un d´"avançat", per tal de gestionar l´espai a la pista els dimecres a la MarBella.
Aquest any, inicialment vaig renovar amb el club, però el grup tant nombrós i el fet de que la sessió comences a les 20h30´- sempre era més tard, i coincidia de ple amb sopars i banys dels nens - em va fer plantejar-me una altra opció.
Aquesta va arribar gairebé per casualitat, quan un dia en portar al nen a l´entrenament d´atletisme els dilluns vaig veure que s´oferia entrenament amb en Carles Castillejo (www.carlescastillejo.com). Per portar el nen a entrenat amb els de Barcelona atletisme  en sortia per 15 euros al mes i una matricula simbòlica. A més a més, començava a les 19 hores. Per tot plegat em vaig decidir a probar-ho i em va agradar molt. No sempre tens a un campió olimpic per fer-li preguntes cara a cara o be per internet (la veritat es que sempre respon, i aviat).
Des de aleshores estic amb ell i un grup de 7 corredors. Us podeu imaginar que tot es molt més proper al ser menys massificat, i la seva experiència es incontestable. Sé, perquè en vàrem parlar, que no està a favor del calçat minimalista, però enten que es una decisió personal meva.
Setmanalment vaig rebent els plans d´entrenament. a banda de que en qualsevol moment poguem fer preguntes sobre el que ens calgui.
He pensat que potser a algú li podria interessar, així que els pujaré al blog i hi haura una mica més d´informació i d´informació de com vaig preparant el gran día.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.