Translate

martes, 18 de septiembre de 2012

NEW BALANCE MINIMUS MT10


Aquest mes de setembre tenia  la travessa de la Matagalls Montserrat. Per l´ experiència de l´ any passat sabia que el terreny era força exigent. Trams de roca,  pedres soltes, grans pedres, salts, obstacles. Necessitava una sabatilla que em proporciones la seguretat necessària per afrontar els 84 quilometres de recorregut. Les amistats em recomanaven tant sols sabatilles de muntanya amb amortiguació tipus Assics Trabuco, o les conegudes Salomon. Per mi, que portava ja alguns mesos amb minimalistes, aquesta no era una opció viable. Tampoc ho era fer servir les Minimus MT00, que malgrat en diversos foros les descrivien com a bones per terrenys pedregosos, les sortides per Calella ja em van demostrar que si en aquells terrenys molt més suaus el contacte de les pedres amb la mínima sola era just – i la protecció pràcticament nul·la – portar-les a la Matagalls hauria estat un veritables suïcidi. Després de tafanejar per internet, vaig trobar les Minimus MT10. Concepte minimalista amb un petit drop de 4mm de la punta al taló, sola vibram amb més grip de dibuix, teixit ultra transpirable i un pèl més de protecció que les MT00, lleugeres.  La compra per Amazon va ser ràpida i correcte. El preu de 53 euros excel·lent. Les vaig començar a provar per Calella amb resultats boníssims, tant a terra com en asfalt. La prova de foc serà el 15 de setembre.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.