Translate

martes, 19 de junio de 2012

Ja fa uns dies vaig comprar a Amazon US les sabatilles que des del primer moment em van captivar. Després de mirar molts models (five fingers, NB, Merrel, INOV8, etc) les SAUCONY HATTORI van ser amor a primera vista. Després de veure-les van venir les típiques visites a Youtube, Blogs, etc, fins que em vaig decidir a comprar-les. Problema 1. No es troben a Barcelona. Bé, de fet no es troben de cap mena de minimalistes, excepte a través d´internet (zapatillas minimalistascorocomokiero). Finalment les vaig trobar a AMAZON USA per 87 euros, despeses incloses. D´USA a casa en 2 dies - reals - amb UPS. Servei fantàstic. Problema 2. El número no era el correcte pel meu peu. Vaig demanar un 9 USA i era un 10 USA. Ho bo de comprar a pàgines com AMAZON, es que els hi fas el retorn per correu ordinari i t´abonen l´import. Nova compra, ara si del 10 i en dos dies a casa.
La primera sortida amb elles era com les d´un nen petit. Super emocionat, excitat, content. Vaig còrrer amb elles 1 Km. Després em vaig descalçar i 3Km més. Sabatilles a les mans - 130 gr. Una sensació increïble. El contacte directe dels peus amb l´asfalt és simplement autèntic. Et dónes compte de que fins ara no corries, sino que et desplaçaves sobre una superficie que el teu peu mai tocava, ni sentia. Tant sols aquests kilometres per saber que estava en el cami correcte i que poc a poc això aniria millorant. Després dels 3 Km descalç, de nou les sabatilles i fins a casa.
Tot i ser minimalistes, les Hattori es feien notar després de l´experiència de còrrer descalç - tot i que res a veure amb còrrer amb amortiguació. El darrer Km fins a casa era com flotar. Vaig mantenir les 180ppm de cadència i em vaig trobat molt bé. Si que es cert, i ho he llegit en blogs i foros, que el peu sua una mica, però no es incomode per res i el que fa es que el peu i la sabatilla siguin un de sol, creant una veritable sensació molt propera a anar descalç.
Al dia següent zero molèsties a les cames i articulacions. Tot correcte.
Aquí una foto del dia



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.