Translate

lunes, 25 de junio de 2012

HATTORI OUTDOOR TEST

Cap de setmana de revetlla a Calella de Palafrugel. Ocasió ideal per treure les Hattori a terrenys menys còmodes. Vaig fer dos sortides, breus - de 8 Km. La primera divendres pel matí. De fet, i per ser sincer, vaig sortir amb les Assics, per por a que fos massa aviat per sortir a la muntanya amb les Saucony, per després de 300 metres vaig girar cua i les vaig canviar-me-les- Era, amb les Asics, com córrer amb les sabates de Frankenstein. Estava compromés amb el barefoot, i l´única manera d´adaptar-me era seguir endavant. Ja vaig dir que des de que vaig probar de córrer descalç, res va ser el mateix. En fi, sabatilles als peus i breu escalfament amb estiraments. Després carrera suau, intentant mantenir les 180 ppm. El terreny amb sorra, pedres, terra, etc., amb petits desnivells. Al final del camí de terra, a descalçar-se toquen. 1.5 km per asfalt que van ser un plaer. Còrrer sentint els teus peus "vius", amb el teu cos, l´entorn de camps i bosc fins arribar a Ermedàs. Des d´allà i fins al desviament de Cap Roig, de nou sabatilles. Més pedres, fulles, terra. Comportament perfecte! Cap sensació dolenta, ni per cop ni molèsties de cap mena. Tornada seguint el camí de ronda amb les mateixes bones sensacions. Des de l´Hotel Sant Roc fins a casa, de nou descalç. Magnífic! Al dia següent, zero molèsties. Diumenge matí mateix recorregut, amb les mateixes bones sensacions. Vaig augmentar el  ritme fins als 5´30´´- el dia bans el ritme està al voltant dels 6´ - 6´15´´. Molt bé. Petita ferida per roçament al peu esquerre - les sortides han estat tots sense mitjons - de la mida del cap d´una agulla. Avui hauria tornat a sortir, però he decidit dossificar els entrenaments per no caure amb lesions.


vista aèria d´Ermedas (Palafrugell. Girona)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.