Translate

miércoles, 11 de septiembre de 2013

MIDNIGHT TRAIL BARCELONA 2013

El passat divendres vaig participar en companyia de Kilian Rius a la Midnightrail de Barcelona. No era la meva intenció anar-hi, i de fet ni el dorsal era meu, ni hauria anat si en Kilian no hagués trucar a darrera hora de la tarda per, malgrat estar tractant-se amb antibiòtics fer-me moure de la cadira i anar cap allà.
Quedem a les 20 h però se´ns fa tard. Quan comencem a enfilar cap al Tibidabo, cotxes i més cotxes per accedir al pàrquing (de pagament). Per costum  no porto efectiu ni targetes a les curses - en Kilian tampoc - i finalment marxarem sense pagar d´allà.
Bé. La cursa. En Kilian la feia pirata, així que jo vaig recollir la bossa del corredor - justeta, com sempre a Bcn - em penjo el dorsal i escalfem una estona. Algunes cares familiars a les que puc saludar. Dec ser dels pocs que no porta una samarreta de curses de muntanya. Algunes panxes em fan sospitar que hi ha més butifarra que quilòmetres en molts dels corredors, encara que no dubto de les seves butxaques, que els han permés una bona equipació Salomon - preferiblement.
Inici de la cursa amb puntualitat i tot cap avall. Em sortit en bona posició i ràpidament avancem a d´altres corredors. Els primers quilòmetres són fàcils, amb trams de baixada i plans, per pistes amples on es fàcil avançar. El ritme està proper als 4´, i aprofitem per baixar temps pensant en l´hora de les pujades. Carretera de les aigües amb vistes fantàstiques de la ciutat fins al final, on toca caminar. Desnivell brutal en pocs metres - asfalt -que acaben en unes escales que ens deixarn de nou més o menys al nivell de l´inici. D´aquí al final tobogà de puja i baixa, sense gaires desnivells. Molesta una mica la pols que aixequem i que amb el frontal dificulta de vegades una visió clara. Seguim per pistes amples i còmodes. Al passar el quilòmetre 9 avanço a la dona que va en tercera posició. Això vol dir que no anem malament de tot. Seguim així fins al final, on les forces ja es fan justes. La humitat es alta i estic moll d´adalt a baix. Ja veig l´esglesia del Tibidabo de nou. La tercera dona la tinc just al darrera - però és una altra - i li faig saber la seva posició. Es posa contenta i li entren ganes de més. La segueixo fins ben bé l´arribada, on afluixo i deixo que gaudeixi del moment sola. Entrada en 1h 19´(14k). Posició 171 de la Global - no hi ha categories per edat. Més que satisfet. Nota negativa per l´havituallament. T´anaven marcant en el dorsal el patrocinador que et donava el producte (aigua, cervesa, etc.) Però sol una. Això vol dir que com no t´ agradi la cervesa, tant sols tens una ampolleta de 33cl despres de suar com un animal en 14k. I et fots! Ja et pots posar com vulguis. Una i no més. Per cert, la inscripció uns 24€. Barcelona it´s different! No ha estat malament però queda molt i molt lluny de L´endimoniada de Badalona o la Cursa de Fondistes de Badalona ara fa prop d´un any.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.